Doprava
Balíková služba DPD (Česká republika)
DPD doručuje obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží, které máme skladem Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky. Balíková služba doručuje zboží v pracovní dny v době mezi 9:00 - 18:00 hodinou, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese, DPD se pokusí balík doručit ještě následující pracovní den. Pokud se ani podruhé doručení nezdaří, zanechá Vám dopravce telefonní kontakt, kde můžete dohodnout termín doručení. Více informací najdete na stránkách DPD. Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v určený čas.
Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela neporušena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Mechanické poškození zásilky v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci DPD; kontakt zde. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
- Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
- Informační linku dopravce: +420 225 373 373
Balíková služba DPD (Slovensko)
DPD doručuje obvykle do 48 hodin po celém Slovensku. Zboží, které máme skladem Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky. Balíková služba doručuje zboží v pracovní dny v době mezi 9:00 - 18:00 hodinou, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese, DPD se pokusí balík doručit ještě následující pracovní den. Pokud se ani podruhé doručení nezdaří, zanechá Vám dopravce telefonní kontakt, kde můžete dohodnout termín doručení. Více informací najdete na stránkách DPD. Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v určený čas.
Reklamace mechanického poškození zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze, pokud je zcela neporušena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Mechanické poškození zásilky v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 2 dnů od převzetí zásilky dopravci DPD; kontakt zde. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:
- Zásilku můžete sledovat na: Sledování trasy zásilky
- Informační linku dopravce: +420 225 373 373
(cena bude přepočtena dle aktuálního kurzu CZK/EUR)
Osobní odběr (Adresa provozovny)
Vyzvednutí osobně na adrese naší provozovny. V případě osobního odběru nejsou samozřejmě účtovány žádné další poplatky. Osobní vyzvednutí zboží si prosím dohodněte telefonicky nejméně hodinu před plánovaným příjezdem. V případě, že je osobní odběr složen i s platbou, doporučujeme si nachystat hotovost přesně.
Dino-Lite - digitální mikroskopy
DREXX s.r.o.
č.p. 72
273 76 Líský
Česká republika
Tel.: +420 313 574 807
E-mail: dino-lite@drexx.cz
GPS: 50°14'53.700 13°55'51.000